100103

Känns så konstigt att skriva 10 istället för 09, i tio år har man börjat men en nolla men nu är det slut på det. Bara att vänja sig, bra mycket lättare än en annan sak som jag snart måste vänja mig vid . . Imorgon åker min älskade, fina, underbara Malin till USA. "Åker" är väl kanske inte heller rätt ord, skulle snarare vilja kalla det "flyttar". Känns hemskt att uttala orden men samtidigt är jag väldigt glad. Glad att du äntligen får komma iväg och glad att jag förhoppningsvis kommer att komma efter. Ska inte sitta här och låta de dyrbara timmarna som återstår bara rinna iväg. Idag eller imorgon kommer jag att krama dig som jag alltid gör och säga "vi ses" . . Det tar emot så jag väntar in i det sista!

Gårdagen spenderades hemma hos familjen Persson/Holm. Var tänkt att jag bara skulle stanna en stund men till självklart så var det jag och Max som satt där och åt smörgåstårta till nattamat när alla andra gått hem. . 
Tack för att jag fick stanna Helén ♥




Massa kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Maaaalin

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!

2010-01-07 @ 13:29:51
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0