100113

Nu börjar det nästan bli lika många gästinlägg som vanliga, bäst att jag tar mig i kragen och taggar till. Detta håller ju inte! Pratade precis med Mallan på Skype, så även inatt. Börjar bli lite bortskämd på den fronten men jag gillar det! Underbart att kunna prata med henne så ofta trots att hon befinner sig så ofantligt långt bort. Likaså Alex men hon verkar visa sig som offline varje gång jag är inloggad otroligt nog. Undrar hur detta kan komma sig?

Känns som om jag har skrivit en oändlig massa mail idag men efter varje nytt mail känns det som om jag kommer ett steg närmre målet. Att äntligen få komma iväg och upptäcka vad världen har att erbjuda. Jag vill så gärna och jag ska, frågan är bara när var och hur? Hoppas verkligen att det går enligt planerna nu. Det får framtiden utvisa, förhoppningsvis den här veckan. Jag är spänd och håller tummarna, hoppas att ni gör detsamma för mig.

Idag ska julen ut men jag vägrar. Vet inte vad jag ska ställa i mina fönster istället, det är ju så mysigt. Jag älskar mys, om det nu mot förmodan är någon av er som skulle ha missat detta! Mamma envisades med att ta bort mina stjärnor förut men det fick hon självklart inte, först måste jag hitta någonting som kan fylla ut det tomrum som kommer uppstå.

Nu ska jag läsa ut "När livet stannar", en fruktansvärd men fantastiskt bra skriven bok. Sen ska jag börja läsa "Snabba cash" så att jag hinner läsa ut den innan jag ska se den på bio. Oj, ni måste tro att jag gått och blivit sjukt men icke, det är bara en fix idé jag har fått för mig det här med att läsa böcker.

Hoppas att ni har det super vart ni än finns,
PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Malins mamma Helen

Hej snäckan! Vad jag blir glad...Cattis blogg är uppdaterad...Yippie!!!!!! Hörde av Malin att du är på gång med en la familia...:-) Håller båda tummarna för dej...Vi hörs o hälsa Max o din familia...Kramar o du vet var vi finns, dig glömmer vi inte i första taget....:-)

2010-01-13 @ 20:43:48
Postat av: Cattis

Hej goding! Ja, jag får lite dåligt samvete när jag inte uppdaterar. Vet ju att du vill ha någonting att läsa när du kommer in :) Som sagt så vågar jag inte hoppas allt för mycket men det känns verkligen super! På lördag ringer de och sen tror jag det är dags att fatta ett beslut. . TACK för att du finns, känns skönt att ha någon som hejar på mig :) Det ska jag göra, du också! Så fort detta är över så kommer jag och hälsar på er, vill knappt lämna datorn eller telefonen ;) hihi! KRAM SÅLÄNGE!

2010-01-14 @ 19:03:26
Postat av: Helen

Saknar dej...Hallå:-) skickar en kram med vinden till dej fr mej...Se upp nu kommer den...

2010-01-18 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0