100129

Mår inget vidare, hänging, slö, ont i kroppen, feber? Sitter rakt upp och ner och har i princip befunnit mig i samma position hela dagen. Missar festligheter för Hanna som fyller år, GRATTIS! Skulle nog inte kunna ta mig dit i vilket fall som helst pga detta underbara väder. Hoppas dock att ni har det super denna afton. Tre solstrålar har förgyllt min dag, Linn på telefon, Malin och Alex på skype. Önskar att jag befann mig lika långt bort som ni, M & A. Vet inte vad jag ska göra här hemma, vill inte vara här och har ingen plan b om jag tvingas stanna. Det känns förjävligt! Jag vill inte göra någonting annat, jag vill bara åka och då ska jag åka men jag orkar inte gå och vänta längre. Vad ska jag göra? Väntar på att Mallans fina värdbarn ska ta en nap, jag behöver henne. Jag behöver någon som kan få mig på bra humör, någon som förstår mig och som kan få mig att le. Ikväll blir det enbart mys, ljusen är tända och snart börjar postkodsmiljonären som följs av Let´s dance. Hänger inte riktigt med, har ingen aning om vet som åkt ut eller vilka som är kvar men det blir bra tidsfördriv. Väntar på mail, väntar på samtal, väntar på någonting som ska ta mig lite närmare mitt mål. Har även bunkrat upp med glass, det är bra. Tröstäta gör allting mycket bättre, iallafall för stunden. Hoppas att min fina kommer till mig när han slutat jobba, han är världens bästa och jag behöver honom. Nu ska jag inte klaga mer, tror jag har fått med det mesta. Hoppas att ni har en bättre fredagskväll så återkommer jag snart, förhoppningsvis lite piggare och på lite bättre humör.
Vi hörs när vi hörs, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maulin

MIN ÄLSKADE ÄLSKLING! jag vill så gärna att du ska få åka, så att du också kan få uppleva detta äventyr som jag får. det är verkligen något extra, något utöver det normala och vanliga. jag behöver dig mer än någonsin, du är det bästa som hänt mig efter min mamma, pappa, petra och gizmo ;) men du är liksom min familj. älskar dig sjukt mycket och jag ser fram emot varje dag vi kan prata och ha våra moments (som jag iofs delar med din andra favvis med, DEXTER hahha). en dag utan att höra din röst är som en förlorad dag!

Jag älskar dig Cattis, you know what we say:

TWO IS BETTER THEN ONE..

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-30 @ 04:07:13
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Helen

Det är ok att man får sådan dagar men sen ska du se...nu börja solen skina...o då tänker jag på dig...du är vår lilla solstråle:-) Är så glad att du hjälper till o supportar o stötar Malin over there.... Kul att skypa med dig o mamsen idag vilken teknik o tur att den finns. Ha en fortsatt trevligdag/kväll...O du tack för att du har kommit in i våra vardag...Kram på dig...

2010-01-30 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0