Alex gästblogg 3

HEJ :)
Dags att höra av mig igen från usa. Har precis kommit hem från vår första match för säsongen. Åkte till Winston- Salem för att möta Wake Forest University, de är riktigt bra var top 10 i USA förra säsongen. Matchen består av 6 singlar och 3 dubblar. Jag spelade både 1:a singel och 1:a dubbel, tillsammans med Andrea från Peru.
Vi förlorade hela matchen idag men det var kul att spela mot ett sånt bra lag. Min singel fick jag spela mot en tjej från Ryssland.
I veckan som har gått har det inte hänt supermycket. Vi har tränat hårt, och gått i skolan. Basketlaget spelade match i söndags så vi gick på den matchen, det är alltid sjukt kul tycker jag. Det var en fett spännande match vi mötte Saint Louis och DiJuan avgjorde när det var 5 sekunder kvar så Charlotte 49ers vann 63-61 :D
Dijuan från matchen i söndags som han avgjorde :)
Weeeell nu ska jag ta en superlång dusch.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0