Alex gästblogg numros 2

Hejsanhoppsan!
Jag och Erik har ju blivit anställda av Catrin som gästbloggare (helt ok bra betalt jobb) tycker dock vi kunde få lite mer med tanke på hur mycket Catrin tjänar på sin blogg.. Menmen, vi ska inte bråka om sånt.
Igår lämnade jag Sverige för USA och min andra termin på College. Det var den drygaste resan någonsin började kl 7 från South Åby, åkte Kph till Washington och där väntade två jefla timmar köande för säkerthetskontroller innan vi fick springa till vår gate där vi skulle ta nästa flyg, vi hann det precis.
Så väl "hemma" i Charlotte, North Carolina hade klockan hunnit bli 20 amerikansk tid, dvs 2 på natten i swe.
Jag somnade direkt och sov gott fram tills imorse då jag var tvungen att ta mig upp och gå till lektioner. Först hade jag Sports & Physics, meningen med den är att vi ska lära oss hur fysiken har betydelse inom sport. Med koncentration på baseball och basket haha. Hyfsat kul lektion eftersom många idrottare har den. Sen hade jag tyska OMG. Måste läsa 6 terminer utländskt språk eftersom jag pluggar International Business. Och eftersom jag fick en himla bra start på min tysk karriär i Anderslöv av först Kerrtu och sen Helena Trenneman så föll valet på tyska. Tror Malin odell är lite avis på mig att jag läser tyska igen. Funderar på att publicera vår dikt vi gjorde på tyskan, men det får bli vid ett annat tillfälle :)
Sen gick jag till Coachen och fick schemat för januari, blir trött bara jag tittar på det. Vi ska till Alabama om två veckor och möta ett universitet där så vi börjar träningen dirrrrr.
Det är skönt att vara tillbaka men jag kommer ju sakna er där hemma igen. Kommer med ny uppdatering när ni minst anar det. SKEPP o HOJ från alexandra zinn
Skepp och Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0