Dags för fredagsmys


Ikväll blir det fredagsmys till tusen! Julstjärnorna lyser för kanske sista gången, hur länge får man ha kvar dem egentligen? Vägrar nästan att ta ner dem, varför ska man få ha det så oförskämt mysigt bara en månad om året när man skulle kunna ha det jämt? Hela rummet är fullt av ljus och snart blir jag även belönad med gott sällskap i form av bästaste Maxen ♥ Let´s dance har säsongspremiär med massor av härliga individer, kan det bli bättre? Lite godis på det så är jag hemma iallafall. Ska bli riktigt roligt att få se Rabih i rutan igen, att få se Elin Kling dansa och självklart att se Agneta Sjödin spöa skiten ur dem allihop! För så tror iallafall jag att det kommer bli men vi får väl se . .  

Nu ska jag mysa ner mig, hoppas att ni har en härlig start på helgen.
PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Helén

Whoaaaaa,,,,, vad har hänt...Två inlägg idag...I like it...Hälsa Maxen...saknar er båda...Malin har skickat 2 sms att nu har hon gett sig iväg från skolan, är på flygplatsen,,,,troligtvis lite shopping där med....väntar på att planet ska starta svensktid kl 22.00....I miss her 2....Ha det bäst...Vi hörs o välkommen förbi...Kramis

2010-01-08 @ 19:57:56
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag vet, visst är det otroligt! Kände att jag var tvungen att ta igen lite, vet ju att du är inne och kikar :) Han hälsar tillbaka, vi saknar er också! Då sitter hon på planet nu, jobbigt! Mm, hoppas hon har shoppat lite nu så att hon kan leva på det ett par timmar framöver ;) Detsamma, sköt om dig! Tusen tack, jag kommer inom kort! Förresten så fick jag ett jättelångt mail av värdmamman i familjen precis, så det ska jag svara på imorgon. KRAM PÅ DIG!

2010-01-08 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0