Erik - Gästblogg 2

Tjabba!
Senast ni träffade mig så var det nyårsafton och vi sade hejdå till 2009 och HEJ! 2010. Vad var det som hände på nyår egentligen!? Jo, för efter några ytterliggare glas så åkte vi till Gylle. Där fortsatte vi dricka, kanske var det det som gjorde att tiden gick fort. Kanske var det det som gjorde att jag inte kommer ihåg allt som hände på nyårsafton. Kanske var det det som gjorde att jag ringde alla tjejer på min kontaktlista den natten.

Hur som helst så är 2010 ett faktum vi inte kan göra så mycket åt.

Jag kom åter upp till Stockholm i torsdags, tillbaks till vardagen. Märks extra tydligt då jag har tentor nästa vecka. Så efter denna pausen av bloggande så blir det åter in i civilrättsboken.

Igår som paus i pluggandet tog jag en joggingtur här i Solna. Jag tog på mig mycket kläder eftersom det var ganska kallt ute. Jag tog dock inte på mig några vantar. Jag tänkte att det inte skulle behövas eftersom jag hade så mycket andra kläder. Men när jag sprungit mer eller mindre halva rundan så upptäcker jag att jag faktiskt fryser om mina händer. Obehagligt, ja, men det skulle bli ännu värre. Jag upptäcker även att mina fingrar är helt likbleka och att jag inte har någon känsel i dem överhuvudtaget. Eftersom jag var halvvägs så var det ju inte lönt att vända, så jag fortsatte. Idag visade det sig att jag har förfrusit tre av mina fingrar. Det känns som jag brännt mig. Fick reda på att det varit -17 grader igår när jag sprang, sinnes!

Men men senare drog jag in till stan och såg Avatar. Helt okej film, kul det där med 3D. Somnade lite i slutet när de krigade, sen vaknade jag när kriget var över. Om någon vill dela med sig vad som hände i det sista kriget kan ni gärna sms:a.

Idag har jag även fixat voddler men det fungerar inte riktigt än. Ska fixa det senare.

Ja det var allt från mig denna gång, men du vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0